به استفاده از قوانینی مانند جذب باور ندارم و مدام شک میکنم


یک مشکل رایج و خیلی ظریف و مهم دیگر که تقریبا در بین اکثر افرادی که سوالات خود را به قدرت نامحدود ارسال میکنند دیده میشود، این است که مثلا قانونی مثل “قانون جذب و فرکانسها برای جذب یک خواسته با قدرت فکر و ذهن” را با خواندن یک مقاله، یاد میگیرند و سریع میروند که اجرایش کنند. با این وجود، حین اجرا با هزاران مشکل مواجه میشوند از جمله اینکه گویی صدایی در ذهنشان هست که دائم تردید میکند و اصلا باور ندارد که چنین چیزی ممکن است، و احتمالا هم حداقل بصورت یک دانش تئوری در ذهنتان، بدانید یا شنیده باشید که اگر باور وجود نداشته باشد، هیچکدام از قدرتهای متافیزیکی عمیق تر وجودتان عمل نخواهد کرد. پس چطور میتوان حریف این ذهن شد و آنرا ساکت کرد و تردید هایش را کنار زد!؟

مشکل اصلی کسانیکه ذهنشان پر از تردید نسبت به قانون جذب و موارد مشابه است چیست ؟

همه دوست دارند راه چند ساله را یک شبه بروند، و این عجله، حین طی کردن مسیر رشد توسط افراد نیز دیده میشود ! مثلا یک فرد که برای اولین بار به سایت اپلیکیشن ضمیر ناخوداگاه می آید، دوست دارد با خواندن یک مقاله مستقیما به یک استاد در جذب متافیزیکی یا قانون جذب تبدیل شود و هر آنچه در تمام سالهای عمرش خواسته را فقط با خواندن یک مقاله، بدست آورد و جذب کند. اما باید بدانید اگر تاکنون اصلا در مسیر رشد نبوده اید و مطالعات موثر و سودمندی مشابه مطالبی که در قدرت نامحدود به آنها دسترسی دارید، نداشته اید، چنین چیزی عملا غیر ممکن است. مثلا ممکن است یک فرد در مقاله ای از قدرت نامحدود بخواند که “هرچیزی را در همین لحظه حس کنی، آن چیز جذب زندگی تو خواهد شد”. سپس او شروع به اجرای این اصل کند تا خواسته هایش را جذب کند. اما اگر دقت کنید مشکلی که پیش می آید این است که این فرد، حتی حین اجرا نیز ذهنش پر از تردید است و دائم شک میکند ! او اصلا باور ندارد که چنین چیزی ممکن است. زیرا عمری است یک فرد معمولی در جامعه بوده و ذهنش پر از برنامه هایی است که جامعه به او یاد داده. بنابر این راه حل این مشکل چیست !؟

برای ارائه راه حل، باید ریشه این مشکل را به خوبی پیدا کرد. ریشه این مشکل یا مشکلات مشابه در این است که فرد هنوز دانش و آگاهی لازم را درباره موضوع مربوطه ندارد اما با این وجود، قصد کرده به یکباره از قانونی که در سطوح بالاتر آگاهی است استفاده کند. عده زیادی هستند که تمام 900 مقاله صوتی و متنی که تا به امروز نوشته شده را مطالعه کرده اند و برایشان زمان زیادی نیز گذاشته اند، به همین علت وقتی مطلب جدید گذاشته میشود، به سرعت با آن ارتباط برقرار میکنند و میتوانند از آن استفاده کنند(البته حتی فقط روخوانی کردن یا شنیدن فایلهای صوتی و این 900 مقاله هم لزوما شما را به رشد نمیرساند بلکه باید برایش زمان گذاشته شود). در طرف مقابل، فردی که تازه این مسیر را آغاز کرده، در حقیقت نمیتواند به یکباره تمام این 900 مقاله را جهش و صرفنظر کرده و صاف سراغ اصل ماجرا و مقالات پیشرفته برود ! به عنوان مثال، برای اینکه شما واقعا بتوانید از قدرت امواج ذهن خود برای جذب خواسته هایتان استفاده کنید، باید اول از همه واقعا روزها و روزها و حتی ماهها درباره قوانین علمی و اثبات علمی وجود چنین قدرتی تحقیق کنید و چند صد مقاله معتبر بخوانید، و این تحقیق را فرد دیگری نمیتواند به جای شما انجام دهد زیرا یقین باید فقط و فقط برای شخص خودتان ایجاد شود. و تا زمانیکه این کار را نکنید و دانش کافی را کسب نکنید، به یکباره استفاده کردن از قوانین پیشرفته تر، تقریبا برای شما غیر ممکن است زیرا هنوز ذهنتان پر از علامت سوال است و شما هنوز توانایی ارائه پاسخ های منطقی به تردید های ذهن خود را ندارید. پس از اینکه دانش کافی را کسب کردید در حدی که بتوانید حداقل برای 12 ساعت مداوم، درباره قانون جذب یا چیزهای مشابه، سحنرانی کنید و به دیگران آموزش دهید، آنجاست که تازه میتوانید در عمل نیز از آن استفاده کنید زیرا اینبار قادر شده اید که ذهن خود را نیز قانع کنید که چنین قوانینی به فلان دلایل علمی(مثلا به دلیل چند صد مقاله علمی معتبری که خودتان خوانده اید)، واقعا وجود دارند و در نتیجه ذهن خودآگاهتان نیز تردید نکرده و همراهی های لازم را برای جذب متافیزیکی یا استفاده از قوانینی مانند قانون جذب انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *